"MEDENJAKI"

Zaradi pomanjkanja časa in idej za božično peko so me tokrat "rešili" pri OK. Pripravila sem preproste medenjake, ki so omamno zadišali po celi hiši. En dan sem pripravila testo, naslednji dan sem oblikovala in spekla piškote, zdaj pa počivajo do božiča v kovinski škatli za piškote. Komaj čakam, da jo odprem. :)

Sestavine (za 40 kosov):
- 6 jajc
- 200g sladila Sukrin
- 100g mletih lešnikov
- 100g grobo nasekljanih lešnikov
- 80g mletih mandljev
- 80g mletih orehov
- lupinica 1 limone in pomaranče
- ščep vanilije v prahu
- 27g začimbne mešanice za medenjake
- polovičke orehovih jederc/mandlji brez lupine za okrasitev

Priprava:
Jajca in sladilo penasto zmešamo. Dodamo mlete lešnike, mandlje in orehe ter nasekljane lešnike. Dodamo lupinico limone in pomaranče, ščep vanilije v prahu in začimbno mešanico za medenjake. Dobro premešamo. Postavimo v hladilnik za 24 ur (jaz sem zaradi pomanjkanja časa imela v hladilniku samo 12 ur). Naslednji dan pripravimo pekač obložen s peki papirjem in ogrejemo pečico na 200°C. Z žličko zajemamo testo in ga ročno oblikujemo v kroglico v velikosti oreha. Najlažje bomo kroglice oblikovali z vlažnimi rokami. Na sredino pritisnemo orehovo ali mandljevo jedrce. Pečemo jih 15 minut, jih ohladimo in pospravimo v kovinsko škatlo za piškote.

Želim vam lepe praznike, preživite jih v krogu svojih najdražjih!



Komentarji